ירושלים • לופליאנסקי על התמודדותו: לא מכחיש, לא מאשר

    ישראל בן צבי | צילום: אהרן והב חדשות 24 1 Comment on ירושלים • לופליאנסקי על התמודדותו: לא מכחיש, לא מאשר
    14:32
    13.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד: חיל האוויר ביצע מטס הצדעה לציון יום הזיכרון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חדר האירועים של עמותת "יד שרה" בשד' הרצל בירושלים המה היום עיתונאים ואנשי תקשורת שבאו לשמוע את אורי לופליאנסקי מיסד העמותה ומתמודד אפשי בבחירות הקרובות לעיריית ירושלים.

    יודעי דבר אמרו כי לא לחינם נחנך דווקא בתקופה הזו רעיון ה"אישפוז הביתי" של יד שרה, וכך עמד לו לופליאנסקי ושוחח ארוכות על מיזמי הארגון בראשו הוא עומד. לקראת סוף נאומו הוא התייחס לתפוח אדמה הלוהט של הערב, ההתמודדות האפשרית שלו לעיריית ירושלים.

    בניסיון להסיט את הערפל או דווקא להגביר אותו אמר לופליאנסקי כי "הפרסומים ששמעתי שהיו, אני דווקא הייתי באותו זמן בוועידה בשוויץ, אבל שמעתי שהיו כאן פרסומים ואחר כך גם הראו לי, אני לא קשור לפרסומים האלה, לא במישרין ולא בעקיפין".

    "כשאני הייתי כראש עיריית ירושלים, ראיתי בכך אתגר גדול, ניסיתי להביא לאיחוד בין הקהילות, בין המגזרים השונים. עשיתי את זה במשך קדנציה, כולם ידעו שהיה לי הסכם רוטציה ואני נותן כבוד גדול למילתו של האדם".

    אם הדברים לא היו ברורים, מוסיף ראש העיר לשעבר ואומר כי "אני לא התכוננתי ולא חשבתי לעשות משהו אחר וגם כרגע, גם כעת, כפי שאמרתי בתחילת דבריי, אין לי קשר לכל הפרסומים"

    בשביל להשאיר את כל האופציות על השולחן שחרר לופליאנסקי עוד משפט מבלבל: "אני לא אכחד, לא אכחיש, שיש עליי לחצים מגורמים שונים, דווקא בעת הזו, שאני אשוב ואכהן כראש עיריית ירושלים, אבל אני עדיין לא בתמונה הזו, אני ביד שרה".

    מקורבים לראש העיר לשעבר אומרים ל'זירה מקומית' כי לופו ללא אמר את המילה האחרונה וכי לאחר הדיון בעניינו בבית המשפט בימים הקרובים הוא ישמע את הניואנסים בגווני קולו של השופט ולפי זה יקבל את ההחלטה הסופית


    הוידאו באדיבות חדשות 24



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שאני בעד שלופולינסקי יחזור לתפקיד.
      הוא היה ראש עיר מעולה.